Tuesday, March 11, 2008

Pengundi hantu PRU 2008

Mana dia pengundi hantu yang digembar-gembur oleh parti-parti pembangkang sebelum PRu 12 lalu. Pelik tapi benar bila kalah ada hantu tapi bila menang hantu hilang...

Goblok berpendapat PRU 2008 ini membuktikan bahawa tiada wujud pengundi-pengundi hantu kerana empat buah negeri telah jatuh ke tangan pembangkang dan satu kekal pembangkang. Kalau ada pun hantu pun pasti hantu ini pangkah BN lucu tapi mungkin benar

Tiada buat masa ini pemantauan saya dalam ruang siber, tidak banyak kisah pengundi hantu diperkatakan. Sedih tapi benar banyak hantu manusia berkeliaran selepas pilihan raya.

Hantu-hantu ini menyebarkan berita melalui medium internet dan sms mengancam kestabilan negara dengan membuat fitnah macam-macam.Contohnya bahawa belaku rusuhan sana-sini di war-warkan.

Saya nasihatkan hantu-hantu ini janganlah kita porak poranda negara kita yang aman ini. Meskipun empat negeri berada dalam peralihan kuasa dari parti kerajaan ke pembangkang,kita harus mengambil iktibar tentang apa yang telah kita lakukan dan memperbaiki kesilapan yang lepas.
Jadilah kita warga Malaysia yang baik dan berguna.

Salam siber...
Goblok88... bukan sekadar penulis blog

No comments: