Saturday, April 4, 2009

Pas makin terdesak untuk pancing undi

PAS kini semakin terdesak dan menakut-nakutkan pengundi Melayu-Islam agar memangkahnya pada 7 April.
Usah kalutlah Pas perjuangan kamu sedikitpun tidak ada kaitan dengan Islam kerana jika benar kamu perjuangkan Islam, sistem Syura sudah lama Pas terapkan dalam pemerintahan di Kelantan.
Hukum hudud yang sebahagian kecil daripada hukum Syariah Islam pun gagal dilaksanakan Pas walaupun Hadi Awang pernah mendabikkan dada mengisytiharkan "Pas akan laksanakan hudud sebelum ayam berkokok".
Pengundi Melayu di Bukit Gantang harus sedar, Pas sebenarnya tidak berani melaksanakan hukum Islam dan pemimpinnya hanya mementingkan kocek saja.
Pas akan bersekongkol dengan DAP, parti perkauman yang semakin gila kuasa dan mahu merampas kerajaan Perak pula setelah berjaya menawan Pulau Pinang.




Sepanduk ini dipasang di sebatang jalan di Cangkat Jering, jelas Pas cuba untuk mengaburi umat Islam supaya menyokong mereka. Panglima menyeru pengundi Bukit Gantang membuat pilihan yang tepat dengan memberi sokongan yang jitu kepada calon BN, Ismail Safian.Umno dan BN telah terbukti memelihara Islam dan pemimpinnya tidak menggunakan kedudukan untuk kepentingan politik sempit seperti Pas.

No comments: